Merhaba kızlar sizler kaçıncı hafta da kalp atışını duydunuz yarın doktora gidicem 7+6 olmus oluyor ama ilk gittiğimde 5+6ydı doktor 5 haftalık dedi simdi 7 haftalıkmıdır bu haftada duyulur mu hic belirtim yok benim yaa ilk gunler vardi sonradan kayboldu sadece göğüs ağrısı var hafif bi de ayakta durunca belim ağırıyor 2. Gebeligim ama yine tedirginim aradan gecmis 5 sene🥲🥲