Hanımlar merhaba bugün adet günüm ama olmadım yaklaşık 16 gündür aşırı bi göğüs hassasiyetim var normalde beş gün önce falan başlardı göğüslerim çok şişti üç dört gündür de ani sancılarım oluyor ama adet sancısı gibi ben de dayamadım bugün test yaptım çok silik çıktı dikkatli bakınca ancak görülebiliyor sizce hamile olma ihtimalim olabilir mi? Bu kadar uzun süreli göğüs hassasiyeti normal mi sizce