TgbHmz Cerenzybk Allah yardımcınız olsun ben benim 20. Haftalara kadar sürmüştü sonra azaldı 30 da tekrar başladı prilam diye bir ilaç içiyordum 4 kere o bike bazen işe yaramıyordu genelde 14. Haftadan sonra geçiyor umarım sizinde azalır🌸
Kbrnrkl Cerenzybk ay ne çektim ben rabbim yardımcın olsun. Tuzlu çubuk kraker beyaz leblebi biraz olsun bulantini keser canım. Sabahları felan 👍 kişiden kişiye değişir tabi kimi doğuma kadar sürüyormuş 15. Haftaya kadar sürdü benim. Inşallah o kadar da sürmez senin
zengooo Daha yeni kustum geldim 21 haftaligim.prilamsiz olmuyor ben direttim icmedim sonra kilo verdim dr olmaz boyle dedi yazdi ilaci.gecen gun dedim icmeyeyim hop yine ayni.doguma kadar devam heralde
Btlsmt Ben de 34.haftaya girecem hala bulantı hapı kullanıyorum 6.hafta da bir başladı hiç geçmedi içmediğim zaman direk ne yesem kusuyorum doktorum prilam dr yazdı çok iyi geliyor