Cerenzybk ah canım ah şuan 34. HafTya geldim. Aynılarını yaşadım. Malesef bir süre sabrediceksin bu bir süreç. Mide bulantısı ilacı al ben zofer kullanıyordum.4 aya kadar nerdeyse her gün her yediğimi kusuyordum su hiç içemedim. Hastanede serum Fln aldım sıvı eksikliği yüzünden . Çubuk kraker tuzlu şeyler biraz iyi geliyordu . Korkma bebeğin sendeki vitaminlerden besleniyor. Sevdiğin şeyleri yemeye çalış az az. Ben 2-3 kilo vermiştim , bebeği aldırmayı bile düşündüm o dönem :( Allah korusun