Benimde 3 gün oluyor sezeryan doğum yapalı aynı durum bendede var yanma ağrı oturup kalkarken yatarken yürürken bende merak ediyorum ne zaman geçecek:( dün gece de ağrım çok oldu doktorum dolorex ağrı kesici yazmış onu içtiydim biraz rahatlattı bir saat önce falanda içtim yine ağrım başladı bakalım süreç nasıl olcak.