Esra__06 yok doğumu doğumhanede yapıp odaya getirmişler sonra kendi odasında doğum yapmamış ama her hastaya farklı bir yol izlenebilir. Kuzenim tüm sancıyı evde çekip gitmişti yaklaşık 10 cm açılmayla gitti direkt doğumhaneye aldılar yırtık kesi vs olmadan doğurdu çabucak. Özel hastane olsa belki odada yaptırırlar doğumu da devlette sanmıyorum öyle yaptıracaklarını doğumu ebeler yaptırıyor zaten doktorlar çok bakmıyormul