subatmasali tüm önerilere katılmakla beraber ben doğum esnasında başınızı hiç sağa sola oynatmamayı öneririm baş ağrısını engelliyor,karnıma bastırma işlemi doğum sırasında oldu evet rahatsız ediciydi ama çok uzun sürmüyor acısı ameliyat çabuk bitiyor doktorunuz ameliyat hemşireleri sizinle sohbet ediyor zaten bebek çıktıktan sonra da hemen bitiyor. Kısa süre sonra uyuşma bitiyor hisler gelmeye başladığı anda ayaklarınızı oynatmaya başlayın süreci hızlandırıyor. Bol su kahve ve bitter çikolata baş ağrısını önlüyor. Açıldıktan sonra bolca yürüyün çok rahatlatacal ağrınızı dindirecek ve gaz çıkarmanıza yardımcı olacak,ilk kalkışa takılmayın hastabakıcı ve refakatçiniz sizi tutuyor yavaş yavaş kalkın ve hep karşıya bakın minik adımlarla başlayın sonrası güzel olacak. Korse takarsanız yürümeye yardımcı oluyor sayesinde daha rahat yürüyordum. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah