December Slc sağ ol teşekkür ederim içimi rahatlattın umarım sonuna kadar gelebilirim bazen dayanamicak gibi oluyorum. Allah önce sağlık versin hepimize.
December Ftsss3333 her gün yapıyorum 😁 sanırım bende baska bir sorun var artık oyle dusunmeye basladim.
AyiPeddington Melike_sevgi herkesin ortak kararı ile tabiki bende yüz üstü yatmak, düşük bel daracık kot pantolon giymek 😂 üzerime oturan dar elbiseler giymeyi çok seviyorum evin içinde tabiki. Onun dışındaaaaa 🤔 sushi yemek dicem ama kimbap yiyerek sushi yi aramiyorum bile. (Bol avokadolu hemdeee🤩 başkada yok sanırım. Yaşasın hamişlikk
gofret27 Valla kızacaklar linç edecekler ama kahve sigarayı çok özledim inanıyorum içinizde var bunu özleyenler 😅 tabii ki jelibon yicem. 5 aydır unuttuğum ama asla unutmadığım şeyler.
benaslindayohum Acoso yok canım ben oturunca 2 tabak gömücem zaten bi tabağa 5-6 tane koyuyorlar 😂😂 malesef bu hamileliğimde daha dikkatsizim ama genede içim elvermiyor 🥲
Cvznrrr Melike_sevgi mide bulantısı kusma yaşamadığım yediğimin tadını alabildiğim ve doyasıya tatlı yiyebiliyor olmayı hayal ediyorum 😂
Passions Kıyafetlerimi, kot pantolonlarımı giymeyi, belim ağırmadan uyumayı ve tıka basa yemek yemeyi özledim😢 son 28 sağlıcakla kucağıma alıp eski halime dönmeyi dört gözle bekliyorum😂
Elotyy Melike_sevgi şuan yanda olsa uya bılıyon azda olsa doğumdan sonra 1 saate 1 uyan emziren alt aç burun temizle gaz çıkar gece 2.3 saat uyursan şukrediyon ben hamileyken isyan ediyodum rahat yatamıyom agır belim ağrıyo beyer ondan sonra yatamıyon şuan öyle keyfini cıkarki uzan yat yanda olsa uyu bol bol
Zumzugukodummuzzingillatirim Melike_sevgi tazyikli süt için ne yaptıysam olmadı. Takı kızım ek gıdaya başlayıp ek gıda seviyesi artıp 9 aya gelinceye kadar. Sonra azalmaya başladı çünkü daha az emiyordu. Şuan bıraktı mesela 2 3 ay olmuştur. Hala süt var göğsümde arada sızıyor. Tamamen gitmedi. Ama eskisi gibi değil. Onun dışında azalsın diye yapmadığım şey kalmamıştı, işe yaramadı.
Melike_sevgi Zumzugukodummuzzingillatirim aaa ilk defa duyuyorum vallahi desene azlığı nasıl zor ise çok olması da zor
Ebrunurettin26 En çok özlediğim yüzüstü sıkışmadan yatmak off fosur fosur uyumak istiyorum artik bir saat bile olsa ya 😊😀