Melike_sevgi tazyikli süt için ne yaptıysam olmadı. Takı kızım ek gıdaya başlayıp ek gıda seviyesi artıp 9 aya gelinceye kadar. Sonra azalmaya başladı çünkü daha az emiyordu. Şuan bıraktı mesela 2 3 ay olmuştur. Hala süt var göğsümde arada sızıyor. Tamamen gitmedi. Ama eskisi gibi değil. Onun dışında azalsın diye yapmadığım şey kalmamıştı, işe yaramadı.