Huhu21 cnm Rabbım bağışlasın seni üzmek istemem hepimizin bebisleri cok kıymetli ama keşke birazcık büyüyene kadar yanında yatirmasan uyku ölümün eşiğidir derler yorgunluktan deliksiz bir uykuya dalarsın insanlık hali Allah korusun bebeğin yanında sesinize çıkartamaz başına bir şey gelmesin