AsyaCngz55 annene bakma sen niye korkutmuş ki seni gelir sütün benim sezaryen oldu ilk gün bile olsa az da olsa geliyor 3. Günü dolmuştu göğüslerim bende korkmuştum gelmicek diye ama geliyo bir de süt sağma makinesi al mutlaka ben onu da almadım ne gerek var ki emzircem nasıl olsa dedim ama göğüslerin öyle doluyor ki boşaltman gerekiyor mastit oldum olmuştum sağdıkça rahatladım eğer baktın göğüs ucun çok yara oldu acısına dayanamıyorsam fito krem sür üzerine streç film koy emzirmeden önce ılık suyla güzelce yıka bir gün öyle yap sonra geçiyor bir daha da yara olmuyor