Ya bulunması kötü değil hatta bence günün 1 öğünü biberon alsa öğrense keşke, bı işiniz olsa 5 dk bırakıp gitseniz biberonla hallederler siz gelene kadar, yolculuk oldu diyelim ya da emziremeyeceginiz bi ortam hemen biberon yardımı alirsiniz günü kurtarır yani. Hep dipdibe olacağımızı sanıyoruz ama biz de insanız benim bebeğim alışkındi, meme reddi yasamayacagi bir biberonu vardı. Bunalirdim bazen uyutunca bebeği yürüyüşe giderdim, dolaşmaya çıkardım yada ihtiyaçlarimi almaya. Uyanırsa verebilirdi eşim.. çok katı olmayın bence siz de bebeğe uyacaksiniz, o da size uyacak…