31415926Er Dgn16 inşallah çok teşekkür ederim 🫶🏻🫶🏻🫶🏻isteyen herkesin olsun 🤲🌸inşallah bende de vardır kan testi vereyim de bi inşallah
Gdhjddkkd Kızlar kahverengi akıntım ve şiddetli karın bel ağrım var bebeğim tutunmuş mudur aksini düşünmek istemiyorum 🥹 bugün transferin 8. Günü dünden beri var akıntım asırı olmasada
31415926Er Gdhjddkkd benim dün gece başladı ara ara leke günü pembe bişeyler geliyor kan verdim bakalım hayırlsısı
Sema_28 Transfer öncesi Rahime çizik attıranınız oldumu beninde 4 denemem olcak bana da dua edermisiniz
Cansucannnnnnnn Gdhjddkkd kuzum hemen test yap ardından kan ver lekelenme iyi bir şey değil doktorun ilaçları arttırir
Gdhjddkkd Cansucannnnnnnn doktorum normal lekelenme olması dedi ilaç dozunu da yükseltmedi günde iki kez progestam dex göbekten vuruyorum birde progestan fitil kullanıyorum onun dışında kan sulandırıcı iğne göbekten birde coraspin kullanıyorum bende düşündüm belki progestan iğneyi 3 E çıkartır falan diye ama normal dedi