Hepiniz güzel sonuçlar alırsınız insallah. Bende 3 ekimde transfer oldum. 8 ekimde ara ara bel kasık ağrılarım oluyor ayaklarım üşüyor benim. Sanki adet olucak gibi. Suan yine var. Birazda korkuyorum. Rabbım müjdeler Nasib etsin inşallah hepimize. Beklemedeyim