Ocak_123 fztanne_ peki nst olduktan sonra kaç haftada bir gitiniz kontrole ben ayda 1 gidiyorum nst olduktan sonra 15 günde 1 gidenler varmış
Ocak_123 Pinar0808 demek ki doktordan doktora değişiyor nst haftası cevapların çoğu 33 ten sonra girmiş
Ocak_123 neanladinyurdagull anladım teşekkür ederim bende 33 haftalık olcam daha hiç girmemişim haftaya randevum var bakalım doktor ne diyecek
Ocak_123 Aysensrkan benm doktorum söylemedi bana bu hafta randevum var bakalım belki bizde bu haftadan sonra başlarız herhalde
Avril Ocak_123 32 de girdim 36 haftadayız bir daha hiç girmedim ama 34 de falan gerek görmedi tekrar nst ye yarın kontrol günüm bakalım bu hafta isteyecek mi
umudumsun35 Ocak_123 32 haftada ilk nst girdim.ama bilmiyorum ben çok duygulandım hu kadar uzun süre bebeğimin kalp atışını duymak çok özeldi güzeldi.
Ezgi-123 34te kontrolüm vardı nst ye girmedim. Bir sonraki kontrolüm 37 de o zaman nst ye gir dedi doktorum. İlk olacak