neanladinyurdagull Ocak_123 hastaneden hastaneye göre değişiyor sanırım bu ilk çocuğumda 31 den itibaren girdim nstye şuan başka bir hastaneye gidiyorum 33 üm hâlâ girmedim 34 den itibarenmiş
Ocak_123 neanladinyurdagull anladım teşekkür ederim bende 33 haftalık olcam daha hiç girmemişim haftaya randevum var bakalım doktor ne diyecek
Ocak_123 Aysensrkan benm doktorum söylemedi bana bu hafta randevum var bakalım belki bizde bu haftadan sonra başlarız herhalde
Ocak_123 Pinar0808 demek ki doktordan doktora değişiyor nst haftası cevapların çoğu 33 ten sonra girmiş
Ocak_123 fztanne_ peki nst olduktan sonra kaç haftada bir gitiniz kontrole ben ayda 1 gidiyorum nst olduktan sonra 15 günde 1 gidenler varmış