Krm Ssumeyye açılmayı sağlıyor canım o zaman otomatikman sancılar da başlıyor. Yan etkisi veya zararı olmayan bir şeymiş içeriği spermde olan şeylerle aynı. Yine de başlamazsa ufak ufak suni vermeye baslarlar artık.
MASALMYRA Turuncu ah canim benim,Allah kolaylik versin.Benim bebegim de kanala girmemis ve acilmam da yok doktor sezeryan diyor.Ben de 4 gun bekleyeyim dedim,bakalim pazartesinnee kadar beklicez.Hayilrlisiyla kucagimiza alalaim insallah...
Newmomy Turuncu Sezaryen doğum günde binlerce kişi yapıyo öcü değil zorlama bebeginin hayatını da tehlikeye atma.
Newmomy muhteriz Ne kötü insanlarmış bu doktorlar ya bir Allahın kulunun doktora güveni kalmamış hep bu kalıplaşmıs şaflar yüzünden para içinmiş kolayına geliyormus . 6 sene okuyan doktorlar ama agzına geleni konusan insanlar
svmeybgl Turuncu nasıl böyle riske atabiliyorsunuz anlamıyorum normal doğum diye . Arkadaşımı doktoru 42. Haftaya kadar bekletti bebek gelmeyince suni sancı verdi bebeğim kalp atımları zayıfladı acil seseryana alındı
MASALMYRA Iste hep bu herseyi bilmislikten hayir o zamanaa kadar kanala inmeyen bebegi rahatsiz etmenin de geregi ne suni sanciyla anlamiyorum,ben de dun aldigim kararla 4 gun daha verdim Masal kizima,pazartrsiye kadar kanala indi indi inmedi 41.haftada kizimla bulusucaz,aslinda hep beraberdik marttan beri karnimdan ayrilicak sadece hayat boyu beraberiz insallah Allah omur verdikce...