Turuncu 2 gün sonra 43 hafta olacak bebeğim ve hala kanala girmemiş😞 açılmamda var 3 cm içeride sancımda çıktı ama bende tık yok ben normal doğum diyorum ama doktorum artık bebeği almamız lazım 4 kilo üstüne çıkıcak diyo 😔😔 niye kanala girmediki hala acaba suni sancı istesem kanala girer mi ??
Atlarlayasayan Turuncu maşallah ama riskli haftalardasın kordon dolanması,kakasını yeme gibi durumlar olabiliyor ben olsam riske atmazdım.yine de siz bilirsiniz
Suzitosuzi Turuncu En iyisini doktorunuz bilir olmadı başka bir doktora daha danışın gerçekten çok sakıncalı haftalar. Bir an önce sağlıkla kavuşun 🙏🏻
Cismmpoyraz48 Turuncu kakasıni yeme gibi durum olablir canm baya beklemissiniz ztn suni veya sezaryen karar verin artık bence dha fazla beklemeyin
Smiley87 Turuncu o kadar kafaya takıp stres yapma bebeğin de etkilenir. Önemli olan yavrunu sağlıkla kucaklamak ☺️ Sen yine de bol bol yürüyüş yap , inşallah en kısa zamanda sağlıkla kucağına alırsın ☺️
KaderAdnan allah yardımcınız olsun canım sezeryan okadar da kötü değil burda bir sürü insan anlatıyor korkma allah yardım eder mutlaka hangisi hakkınızda hayırlıysa o olsun
Mvicik Canım hiç öyle düşünme bence benim bebeğim Doğumdan 3 hafta önce kanala girdi 40+5 de suyum geldi hastaneye 7 cm açıklık ile gittim son anda 9 cm ile sezeryane girdim bebeğin kafası kanalda yan döndüğü için hayırlısını iste önemli olan sağlıklı doğması
Nisanurr Ama doktorunuz 43e kadar neden bekletmis ki kendi sancin gelsin diye bebeği riske atmaya gerek yok bence benim oğlumda kanala girmemişti suni sancıyla ebenin yardımıyla kanala girdi oğlum ve madem 4 kilonun üstüne çıkmak üzere normal istediğini biliyorsa neden beklettigini de anlamadım bence doktorunuza sorun bi sakınca yoksa suni sancıyla doğumu başlatsın
muhteriz Galiba bu doktorlar bilerek 4 kiloyu geçsin diye bekletip sezeryana almak için çaba harcıyorlar kasaplar Allah hepsinden sorsun
Newmomy muhteriz Ne kötü insanlarmış bu doktorlar ya bir Allahın kulunun doktora güveni kalmamış hep bu kalıplaşmıs şaflar yüzünden para içinmiş kolayına geliyormus . 6 sene okuyan doktorlar ama agzına geleni konusan insanlar
IlaydaOrhanKopuz Turuncu çok riskli bi haftadasınız nasıl olduda doktorunuz hala sezeryanla almadı.lütfen ısrarcı olmayın sağlığını riske atmayın bebeğin.ha sezeryan ha normal ne farkeder ki.tabi ki herseyin doğalı makbuldür ama mecburiyetler dahilinde elimizden gelen birşey yoksa bebeklerimizi riske atmaya değmez.mesela benimde bebeğim makat geliş mecburi sezeryan olucam nasıl riske atabilirim bebeğimi. O yüzden lütfen ısrarcı olmayın ve dontorunuzu dinleyin.
reinamm Turuncu baya olmuş:( sıkma canını vardır bir hayır. Sezeryan bazen hayat kurtarıcı olabiliyor
Erham Turuncu bu durumda elbette sezeryan yoksa bebegin oksijensiz kalır ve sen daha çok üzülürsün. Israrcı olmayı bırakın çocuğu düşünün
Turuncu Ssumeyye bugün hastaneye gittim yine yarın sezaryen a alacaklardı ama 3 buçuk cm net açılmam olmuş o yüzden cumaya kadar beklicez suni verecekler cuma ama bebek hala kanala girmemiş acaba işe yarayacak mı çok merak ediyorum kanala girermi ki suniyle 😞😞
MASALMYRA Turuncu ah canim benim,Allah kolaylik versin.Benim bebegim de kanala girmemis ve acilmam da yok doktor sezeryan diyor.Ben de 4 gun bekleyeyim dedim,bakalim pazartesinnee kadar beklicez.Hayilrlisiyla kucagimiza alalaim insallah...
Krm Turuncu benimki gelmezse fitille baslatacak bu secenegi de degerlendirebilirsin belki suniyi de denerdim yerinde olsam her turlu sonu sezaryenle bitecek gerekiyorsa bu kadar beklemisken denemekte fayda var sanki ama doktorla irtibatli sekilde tabi. Allah yardimcin olsun ve kolay dogumlar nasip etsin
ebruulas92 Turuncu hakkında hayırlısı ama çok beklemişsiniz canım ben sezeryan oldum 3ay önce korkulacak çok bişry yok