Rbytkn öyle maalesef😕 travmatik bir doğum oldu onun için. Ben ondan korktuğumdan direkt normal yapmıştım zira epidurale hazırlayıp kendini normali yapmakta sıkıntılı , psikolojik bir süreç ama şimdiki gebeliğimde normalde ürkütüyor . Sanırım epidurale cesaret edeceğim ☺️