Ozlem9235 canım senin be im gibi durumun vardı. Bu gün Ankara başkent üniversitesine gittim ve şok oldum. Riskli gebelik uzmanı doktorum. Plesanta ya baktı bu yanda dedi herkes öyle diyordu zaten bu kanama asla yapmaz dedi ki 8 kanama geçirdim ben nasıl yani dedim başka sebebi var dedi. Sonra şikayetleri dinledi ve senin yolunda kesin yara var dedi. Şikayet de idrar ya da büyük abdes sonrası kanama oluyordu. Ama ürülonide bakıldı ve herşey normaldi Altan bakmam lazım dedi. Tabi ben gerildim fakat iyiki baktırmışım. Çünkü rahim ağzına kalın bir et parçası varmış bu kanama yapıyormuş. Şok oldum ben bu ilk kanama olduğunda alınması lazımmış bebek küçük iken şuan alamam çünkü kanama çok olur dedi. Normal doğum yaparsın ve sonra alırız dedi kanama olur dedi korkma erkek doğumda olmaz dedi. Sende istersen Bi uzmana git canını sıkma ben çok rahatladım.