Znr Aynuraynur kasık ağrım olmuştu iğne batması şeklinde zaten ondan 2 gün sonrada kanama oldu , eş aşağıda olduğu için rahim kasıldıkca kanama olur demişti dr
Seda54 Nur92 yok canım dünden beri yatıyorum allah razı olsun eşim ve kaynanam yerimden kaldırmıyor Salı doktora gidecem kendi doktoruma rabbim yardımcımız olsun inşallahhhh
Znr Aynuraynur bol su iç rahim kasılıyor olabilir o da su azlığından oluyor benim ağır değil ama arada hafif sancım oluyor ona da bağlar gerildikce olur demişti doktor ,ayrıca cinsel ilişki eş yukarı çıkana kadar yasak bizde ona da dikkat etmelisiniz
Brcm08 Seda54 Canim25.haftamda banada esi onde dedi doktor korktuk panikledik sonraki kontrolde esi yukari cikmis sikinti kalmamisti,bebek buyudukce eside yukari cikarmis, Dinlenmeyi ihmal Etme Acil sifalar diliyorum,,
Seda54 Brcm08 allah razı olsun canım için rahatlıyor böyle duydukça rabbim hepimizin evladını bizlere bağışladın sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallahhhh 🤲🏻🙏🏻
Yagmur_92 Nur92 sizin tam kapalı mıydı bende de plasenta previa sorunu var 20 hafta bitti çok şükür kanama olmadı
Mela Seda54 kanamam 25 haftaya girdiğimde kahverengi oldu ve durdu haftalık igneye devam bebeğim iyi çok şükür sadece rahim ağzı kısa benimde 27mm dinleniyoruz hep 💪
Seda54 Mela allah yardımcımız olsun canım rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallahhhh 🙏🏻🤲🏻
Mela Seda54 erken doğum riski canım benim bebekte asagida ama açılma olmayınca korkma dediler ama yinede çok şükür bu haftalar hep hayaldi bana ben 6.haftadan beri sürekli kırmızı goruyordum korkunç günlerdi 6 ay hep agladim. . Binlerce şukür inşallah biraz Kilo alıp toparlanana kadar en azından bir 5 hafta daha tasiyayum istiyorum
Azrazerin Seda54 benimde 11 haftalıkken hu teşhis konuldu ismi plasenta previa bebeğinin eşinin rahim ağzına yakın olması yada kapatması 2,5 -3 ay kadar yatarak geçirdim hiç bir iş yapnadım ya şimdi 21 haftalık oldum geçen haftaki kontrolümde yukarı çıktığını söyledi doktorum umarım sizinde öyle olur istirahat şart..!
Azrazerin Seda54 amin amin inşallah ama dinlenmek şart şakası yok vicdan yükğ çok ağır bir toz alacam diye bebeğimi riske atamam mutlaka dinlenin uzanın zaten progrstan sürekli uyutuyor
Seda54 Azrazerin dünden beri tuvalete kalkmak haricinde eşim ve kaynanam yerimden kaldırmıyor canım allahtan gebeliğimi öğrendiğimden beri de progestan kullanıyordum zaten daha önce 3 kaybım var doktorum önlem amaçlı baştan beri kullandırıyor canım
Nuraydiyebiri Nryseda benim değişmedi hatta yanında hafif bir kanama var dedi perşembe günü doktor 😔 öğretmenim istirahat imkanım yok. Yarın görüşmeye gitcem belki 32ye kadar rapor varir. Kçy okulundayım 2 araçla gidiyorum bi de.
Nryseda Nuraydiyebiri kaç haftalık sın canım. Bu durum da olup rapor alan çok var. Bence biran önce rapor alın
Cigdem61 Seda54 ben yaşamadım ama çok yaşayan arkadaşım var. 32. Haftaya kadar yukarı çıkabiliyormuş plesanta. Bol bol istirahat etmelisin canım . Lavabo harici çok kalkmamaya çalış arkadaşlarım hep öyle yapıyordu.