Ilk hamilelıgimde benim de vardi rahmimde perde. 13. Haftada onlem Amacli serklaj yapilmisti. Progestan, proluton hep kullandim. Bir de o kasilmalar icin belli bir haftadan sonra doktor adalat vermisti gunde 2 kez kullaniyordum. 32. Haftaya kadar calistim. Ama eve geldigimde hic bi sey yapmamistim. Genelde uzanarak gecirdim. 38. Haftada sezaryenle oglumu kucagim almistim