kubraQwe inan öok kullanmadım tabbime bıraktım çok şükür en ufak sorun uaşamadım ustelik rahim anormalliği perde birçok sorun vardı bende doktor çocuğum tedavsz olmaz bile diyotdu hiç tedavi bile olmadım sadece ilk 3 ay düşük riski vardı sonra bir skntı yaşamafım evde yeri geldi ailem uzakta olduğu için en ağır işi bile yapmak zorunda kaldım dua et dikkat et allaha bırak sağlıkla rabbim kucağına almayı nasip etsin