Bebekbeklrkn canım ben 37+3 12 günüm kaldı çantam felan hazır zaten ama bende 3-6. 6-9 ay aldım pijama takılımdan fermuarlı tulumdan ayrıca altlı ve üst çıtçıtlıdan dayanamadım birtane de battaniye aldım ya 🙈 eşim kırmadı sağolsun ama gerçekten herşey çok pahalı ve ileriye dönük aldım eve gelir gelmez makınaya attım zaten😂 birde mağazalarda battaniyeler 200 liradan aşağıya yok penye olanlar 90 lira hiçbirşey onun yanında ve üstelik kaliteli de