Evt vardı ama almadım kaynanamla ysiyoz alalım desem ne gerk var iki ker giyicek olmicak boşuna almayalım ilk gebelim istiyorum herşeyi alalım 700 TL alış veriş yaptık sadece hep gorumcemin çocuğun elbiselerini getiriyor bunları kulan zoruma gidiyo hep böylemi olacak diye🥹