Ben yorumları okuyup inofolic pembe kutu almıştım kendim eczaneden. Doktora gidip söylediğimde onu daha çok pcoslularon kullanması ve regl düzensizliği yaşayanların kullanması gerektiğini söyledi. Bana diofol yazdı. Bu senin için uygun olan folik asit dedi.