Sedaork4 evet cnm bnm sezeryan 4. Doğumum olacak bnm hepsi sezeryandı özele gidiyorum bn ahu hetmana memnunum aslında doktordan ama bilmiyorum içime sinmeyen bişeyler var ya anlamlandıramadığım bana kalsa değiştircem zaten uzak ama kendime doktor bulamadım desem yeridir doğum fiyatlarıda aldı başını gitti 30binin üstüne çıkmış muayene 695ti 900 olmuş