Karan35 Vandb ben pazartesi günü sezeryan oldum tek kişilik odada var ama genelde 2 kişilik 2 gece kalınıyor gayet güzel ilgileniyorlar ben çok memnun kaldım
Nursumeyye5 Karan35 Geçmiş olsun🌸 İlk hamileliğiniz miydi kolay kolay sezeryana alınmıyor devlet hastanesinde deniliyorda
Ummi_22 Ceroooss merhaba ebeler kadın miydi hepsi erkek de var mıydı? Mahremiyet durumunu nasıldı? Dikkat ediyorum da sormak istedim