Ben orada normal doğum yaptım odalar tek kişilik sancı çektiğiniz odada doğum yapıyorsunuz doğum yapana kadar yanınızda bir kişi refakatçi alıyorlar benim doğum yapana kadar annem yanımdaydı taa ki bebeğin kafası çıkana kadar 😅banyosu var duşu var sicak su vs var pilates topu var squat yapmak için ayrı bir yer var ben çok memnun kaldım özel gibiydi. Doktorlardan hemşirelerden de çok memnun kaldım suni sancıyla doğum yaptım dokuzda yatışım verildi saat 2:00 de dogurdum