kvsr22 SMD38 ya çıkıyordum da şimdi bir bayılacağım olayı başladı bende,hiçbi yere gidesim gelmiyor.Yarın bir market denemesi yapacağım bakalım
SMD38 kvsr22 Tek olmak zor hangi şehirdesiniz. Ben çalışıyorum o yüzdende bazen düşünmeye zaman olmuyor ama akşamları basıyor böle. Eşimi alıp çıkıyorum dışarı iyi geliyor beni market market gezdiriyor bakınıyoz boş boş 😅 yorum yapıyoz zaman geçiyor.
Lina92_ SMD38 kullandığın demir ilacı da yan etki yapıyor olBilir. Ferrosanol yapıyor bende mesel ferrum kullanıyorum o yüzden
sinemsii kvsr22 bende aynı şekilde gurbetteyim komşum arkadaşım yok akşam eşimin işten gelmesini dört gözle bekliyorum 😒
kvsr22 sinemsii Ben de aynen bir eşim var burda :(( Allah yardımcımız olsun valla cuma vakti dua ettim ,bu sıkıntılar bitsin inş
kvsr22 sinemsii Ben özel muayeneye gidiyorum,daha önce gelişim geriliğinden bir kaybım var.Sen nereye gidiyorsun?
sinemsii kvsr22 bende doğumu ailemin yanında yapacağım memlekette orda özelde takipliyim ama burda devlete gidiyorum . Benim de bir düşüğüm var öncesinde sebebini bilmediğim