SMD38 Merhaba arkadaşlar şu an 31+1im ortalama 1 ay gibi bir süreçtir başımda hafif dönme sersemlik hissi oluşuyor birden bire. Gebelik şekeri çıktı ama diyetle kontrol altında bi sıkıntı yaşamıyorum. Tansiyonum genelde 12 8 falan çıkıyor doktor normal dedi araştırıyorum ama bişey bulamadım. Bu durumu yaşayan var mı günlük hayatımı etkiliyor düşerim diye korkuyorum tek başıma bişey yapmaya.
Aysee1123 SMD38 32. haftamdan sonra birkaç kere kısa süreli bende yaşadım baş dönmesi gebeliğe bağladım sonra birdaha olmadı
Esracmmm SMD38 benim sıcaktan oluyordu arada ama anlık yani senin biraz farklı galiba şekerini tansiyonunu düzenli ölç bakalım birde gün içinde çok yoruluyorsan veya uykusuzluk varsa tetikleyebilir
kvsr22 SMD38 Bende de 28. Haftada başladı ,benim panik atağım var.Psikolojik mi yoksa başka bişey mi anlayamadım ama ayrıca Demir hapı kullanmıyordum sadece multivitamin.Şimdi Demir hapına başladım biraz daha iyiyim, Demir ve B12 baktırın bi
SMD38 Esracmmm şekere tansiyona gün içerisinde düzenli olarak bakıyorum genel olarak normal. İşe gidiyorum ama evdeyken de aynı yorulacağım bi durum oluşmuyor pek. Ama her gün yaşıyorum artık bu durumu çözemedim ☹️
Esracmmm SMD38 normal olabilir başka bişey de olabilir sen doktoruna söyle dikkatli detaylı tetkik yapsın hergün çünkü olması garip
SMD38 kvsr22 malesef var hatta ilaç kullanmaya devam ediyorum anksiyete için. Benimde ortalama o haftalarda başladı. Demir kullanıyorum düzenli olarak. Kan değerlerim normaldi ama tekrar baktırmak lazım sanırım.
kvsr22 SMD38 Sıkmayın canınızı ,bi de ben kafaya taktıkça daha çok hissedildiğini farkettim.Her gün hastalık araştırıp ,daha kötü hissediyordum.Biraz bilinçaltından çıkarıp ,başka şeylere odaklanınca azalıyor.Allah hepimize şifa versin inş 🌺
Lina92_ SMD38 kullandığın demir ilacı da yan etki yapıyor olBilir. Ferrosanol yapıyor bende mesel ferrum kullanıyorum o yüzden
kvsr22 SMD38 Nasıl oldunuz ,benim tekrar başladı sanki hiç halim yok iki gündür ,panik atağım da olduğu için çok endişeliyim.31 haftalık oldum ama başka hastalığım var diye her gün ağlıyorum,panik oluyorum.
SMD38 kvsr22 Ara ara oluyor artık takmıyorum saldım valla taktıkça daha da kötü oluyor ilacımı içiyorum. Bişey olsa bile araştırmıyorum daha rahatım bence sizde araştırmayın bilmemek en iyisi doktora bile güveniniz kalmıyor sonra. Ya şundan ya bundan diye düşünmekten. Öle hissedince çıkıp yürüyüş yapın çok iyi geliyor. Oram ağrıyor buram ağrıyor diye yatmaktan bile oluyor zorluyorum kendimi markete gidiyorum kafam dağılıyor 😅
kvsr22 Btl-Als Sürekli olmaya başladı ,ben taktıkça artıyor sanki,zaten hastalık hastasıyım.Sürekli hastalık araştırmaktan iyice hasta oldum
kvsr22 SMD38 Birkaç gündür dışarı çıkmaya da korkar oldum ,ilaç kullanmaya başlamadan önce de böyle olmuştum.Hastalık araştırmaktan bunaldım artık.Kafaya taktıkça iyice beyin şartlanıyor mu napıyor ,onu da anlamıyorum artık
sinemsii kvsr22 of bende de var bu hastalık hastalığı durumu . Kimse de anlamıyor abarttığımı düşünüyor
SMD38 kvsr22 kendinizi eve kapatmayın daha kötü oluyor. Her fırsatta çıkın çöp atmaya ekmek almaya falan. Sevdiğiniz mutlu hikayesi olan kitap okuyun tv yada tlfa gömülmeyin. Ben çizgi film izliyorum bazen çok eğlenceli 😅🤭
kvsr22 sinemsii Nasıl başediyorsunuz ,ben kafayı yemek üzereyim sürekli ağlıyorum ve öleceğimi düşünüyorum
sinemsii kvsr22 baş edemediğim zamanlar oluyor inan , kendi kendime birşeye inanıp sürekli onu araştırıyorum 😞 sosyalleşmek iyi geliyo kafam dağılıyor en azından
kvsr22 sinemsii Ya ben gurbetteyim ,arkadaş ,komşu vs yok.7. Aya kadar iyiydim birdenbire kötü oldum ,biraz beynimizin oyunu galiba ,neye inanırsam öyle gidiyor
kvsr22 SMD38 ya çıkıyordum da şimdi bir bayılacağım olayı başladı bende,hiçbi yere gidesim gelmiyor.Yarın bir market denemesi yapacağım bakalım
sinemsii kvsr22 bende aynı şekilde gurbetteyim komşum arkadaşım yok akşam eşimin işten gelmesini dört gözle bekliyorum 😒