Aysegul0 Valla ben bayıltın dedim onlarda bayılttı zaten yeterünce korkmustum uyuyup rahatlamak istemiştim cocuguda yanımda tartıp ölctüler ben bayılana kadar cocuguda gördüm zaten
Orhnhlhsn Nslhnfdn canım 25 kasımda normal doğum yaptım.bence kişiye göre değişiyor ben dikişlerimi hissettim orayı uyuşturmalarına rağmen .dogumum kolay oldu dikiş zordu ama dayanıyorsun anlık acılar saddce