Efoo05 Dusuk yapiosun dedi doktor saglikli bi gebelik degil dedi tekrar hcg istedi 18 e dusmustu tekrar 23 e cikmis
Bmerve25 Efoo05 canım korkutmak istemem ama duyduğum kadarıyla dış gebeliklerde beta HCG bir düşüp bir çıkıyormuş ins öyle değildir Allah hayırlı bir evlat nasip eder sana