Efoo05 Kizlar adetim baya gecikti dun hasta oldum sandim leke geldi sadece devami yok suanda hcbsy yok sadece leke geldi sizce yerlesme flan olabilirmi ne zaman teset yapsam cikar
Uykucusincap61 Efoo05 bana da aynı şekilde olmuştu test yaptım fakat benim ki negatif çıktı inşallah sizin ki pozitiftir bunu test yapmadan anlayamazsın canım bugün veyahut bir iki gün sonra yapabilirsin❤️
Meleyke123 Efoo05 test yap bence böyle tahminlerle yanılırız en iyisi test. Yaptıkdan sonra haber verirsin bizede🥰
Efoo05 Adetim 13 gectikten sonra leke geldi yeni dun oda diger cocugumda leke geldikten 10 gun sonra ogrenmstim
Efoo05 Evet bugun verdim bakalim ne cikicak 3 gbi ogrencegim emin olmak icin saglik ocgna gttim evde yapmadim
Efoo05 Kizlar teset sonucu degeri 20 cikti doktor pazrtesi tekrar test yapcak buyuk ihtmal gebeyim herhangi bi aksilik olmasa dusuk vs yada hormonel bi farklilik degilse gebelik muhtemel
Efoo05 Ozaman size bir tavsiye geri cekilme yontemi ile korunmayin 😅 rabbim herkeze hayirlisini nasib eylesin insallah
neanladinyurdagull Efoo05 Zaten geri çekilme bir korunma yöntemi değildir başta bunu öğrenmeliyiz 🌼 hayırlı olsun
Efoo05 Kizlar bugun kanama gekdi acile gittim degerim 20 den 18 e dusmus boyle bsy yasayan varmi.hic gebelik varmi yoksa olusyomu yoksa anlamiyorumda