iremnur_17 18. Haftamda ilk tetenoz aşımı oldum olmadan once sürekli baktım yan etkisi varmı bi zararı var mı hafof6yan etkileri vardı ama ben aşıyı olduktan 10 saat sonra 40 derece atesle sıtma tutarak hastaneye yattım hayatımda yasadım en kotu gundu bısey mı olcak diye aklım cıktı yemedim serum antibiyotik kalmadı o gece kanda enfeksiyonu tetıklemıs 2. Olmucam benım gıbı olan 1 tane insan bile okumadım doktorum 2.cı olma aynı olursun dedı zaten 1 tane yeter dedi allahım o gunlerı kısmeye yasatmasın sımdı 24+5 deyiz cok guzel gıdıyor şükür şeker yuklemesi var 26 da onada korkuyorum oda bana bısey yapar mı dıye doktor sekerim olabilir dedı oda mecbur yapılcamıs yanı sizin sadece kolunuz basınız agrıyorsa cok ıyı bence ben ne agrısını dusundum o atesten ve üşümekten 1 hafta atmaya calıstım enfeksiyonu o yuzden korkmayın atesınız yoksa