Dün tetanoz aşısı oldum hemşire ağrı yapabilir demişti ama şişlik ile ilgili bir şey söylemedi. Aşının olduğu yer şişmiş kolumu pek fazla kullanamıyorum bu normal mi? Ve baş ağrım var ağrı kesici içebilirsin demişti ama dayabildiğim için içmiyorum. Aşı olanların tecrübelerine ihtiyacım var 🌸