Aksam iki gündür bas agrisi var diye gittim hastane tansiyonum 14 e 8 ve 14 e 9 cikti parol serum verildi agrim devam edince iki tane daha kucuk serum takildi doktor preeklampsi olabilir diye söyledi tansiyon takibi yapicam iki gün sonra kadin doguma gecicem bu arada 12+6 haftalik hamileyim preeklampsi olmamasi icin ne yapabilirim önerdiğiniz biseyler var mi