Zeynep04 bende ilk doğumumu sezeryan ile yaptım tüm uyutulmayı istediğim için bebeğe narkoz geçti aynı senin gibi 38+5 te doğum yaptım solunum sıkıntısı çekti 3 gün kaldı kuvezde korkma canım bol bol emzirmeye bak ben yenidoğan bakım ünitesinin içinde elektrikli süt sağma makinası vardı onda sağıp veriyordum sorabilirsin hastanelerde genelde oluyor