Zeynep04 38+5 bugün sezeryan oldum. Ama bebekte solunum sıkıntısı var yenidoğan yoğun bakım ünitesine aldılar. Çok üzülüyorum. Kötü durumdayım dua edinn lütfen bir an önce atlatalım
teacherozlem Zeynep04 hiç üzülmeyin Allah’ın izni ile hemen çıkar benim bebeğim de prematüre doğdu çok fazla yeni doğduğunda solunum güçlüğü çeken bebek oluyordu hemencecik çıkıyorlardı Allah’ım Şafi ismi ile şifa versin inşallah
aleyyy8 Zeynep04 Allah yardımcınız olsun tez zamanda iyileşir inşallah bende bugün doğum yaptım ve benimde suyum bittiği için acil ameliyata aldılar enfeksiyondan dolayı bebeğim 3 gün yoğun bakımda kalacakmış sizi en iyi ben anlarım Allah bizlere yardım etsin bebeklerimize tez zamanda kavuşalım inşallah 🤲🏻
Zeynep04 aleyyy8 çok zor gerçekten. Sağ sağlam çıksın da ordan inşallah kaç güm kalacağı önemli değil
Umutku Zeynep04 11 Gün kaldık aynen kendi kendine almakta zorlanıyordu 1 hafta falan oksijen desteğine bağlı kaldı yvaş yavaş bıraktılar şükür sonrasında çıktık
cevikannesi Zeynep04 Rabbim tez zamanda sizi evladınızla sağlıkla sıhhatle kavuştursun, şifasını versin inşallah. 🤲🏻 Siz de hiç moralinizi bozmayın sütünüz için stres yapmayın bol bol dua edin.. En yakın zamanda kucağınıza kavuşur inşallah 🥹
Toprak0440 Zeynep04 benim arkadaşımın öyleydi 5 gün tek.kaldi çıktı şimdide çok sağlıklı korkulacak bişey yok sadece vaktinden önce doğduğu için öyle
Umutku Zeynep04 ilk 10 gün sağdım canım hastanenin bebekler için mutfak bölümü vardı oraya teslim ediyordum onlar da mama saatinde veriyorlardı 11. Gün meme denemesi yaptık şkür tuttu 2 gece de anne bebek uyuö odasında kaldık anne bebek uyum saülıyor mu diye bakıyorlar bebek kilo da alınca taburcu ettiler