Nazli2763 Bende gerçekten çok zorlandım başlarda hayattan sogumustum hep öyle kalicam sanıyordum. Prilam kullanmaya başladım yeşil elma meyve tarzı bana çok iyi geliyodu simdi 23 haftalık olduk hala ara ara bulantim oluyo ama çok şükür eskisi kadar değil baharatlı yağlı yiyeceklerden de uzak kalmaya çalış mümkünse duzelene kadar yemeklerini de başkası yapsın bol bol dinlen,umarım hemen atlatırsın 🫶🏼