kardeleng Cananscs evet öyle olması gerekiyor ama maalesef bizimki bir türlü doğum pozisyonunu almadı.Bazı bebekler makat pozisyonda kalabiliyorlar
kardeleng Cananscs inşallah ya biz de bir umut bekliyoruz bakalım salı günü kontrol var dönmüş mü dönmemiş mi göreceğiz.