Ecmsrn merhaba, sizinle aynı şeyi yaşadım sanırım tek fark kesem falan her şey cok düzenliydi lekelenmem yoktu, kalp atışını 5+4 de erkenden duymuştuk çok iyiydi, 9. Haftada tekrar gittim kese cok güzel bebek hareketli kalp atışı güzeldi. 12. Hatada mutlu bir şekilde cinsiyet öğrenmeye gittimizde kalp atışının durdugunu , bebeğin 2 hafta geride kaldığını gördük. İlaçlarla düşmedi işleme alındım doktor mol gebelikten şüpheleniyorum demiş eşime çok fazla kalıntısı çıktı kromozom fazlalığı gibi duruyor demiş patolojiye gitti. 12 haftaya kadar nasıl en ufak belirti vermeden durdu anlamıyorum.
7 yasında sağlıklı bi çocuğum var bundan beş ay önce de bir düşük yapmıştım . İki düşük oldu artık çok korkuyorum . Siz neler yaşadınız? Tekrar denediniz mi?