Ecmsrn tabiki birkaç güne kadar sonuç çıkacak. Bunda kese düzgün bebek vardı. Kalbi atıyordu. Ama rahim biraz fazla kalınlaşmış mol olma ihtimali var dedi. Size molden sonra ikinci bir kürtaj yapıldı mı? Benim devlette kürtaj yapılmıştı. Patoloji sonucu geç geldi. Özele gittiğimde revize kürtajı yapılmalıdır dedi 10 gün sonra ama geç kalındı diye yapmadı özeldeki. Beta 2 ayda sıfırlandı