Bende de karın ağrısı yapıyor yaa yeşile döndüğünden beri.. birden alt karın ağrısı, regl sancısı gibi bişey geliyo bı bakıyorum çamaşır ıslanmış.. sonra rahatlıyor ağrı ama yürüyüş yapamıyorum bunun yüzünden, suyun geliyo sancıyla beraber sanıyorum. Baticon ile vajinal yıkama bile yapılacak hale geliyor. Ne olursa olsun kendi haline bırakmayın krem fitil ihmal etmeyin. Sancı veren seviyesi daha zor.