Mantar artı enfeksiyon hiç geçmiyor döngü başladı mı tekrarlıyor çok yüksek olmadığı İçin korkma bebeğe geçmez idrarın yanar ağrın olursa kasıkta ozman tehlike dedi doktor heray idrar veriyorum hep var o enfeksiyon fitiller de yaramıyor yarasa enfeksiyon bitiyor mantar başlıyor