Aytenorhn ben belden giren ağrı ile gitmiştim acile canım yanlış hatırlamıyorsam 35.haftamın içindeydim o zaman yapılmıştı doğumun başlayıp başlamadığını anlamak için yapıyorlar rutin bir muayene değil vajinal doğum yapmanız durumunda bol bol yapacaklar o gün🙈Bana ilk yapan doktor suratsızdı ama ikinciyi yapan hemşire çok tatlı bir kızdı benimle konuşarak yaptı muayeneyi.
Eğitim alabilmeyi çok istedim doğumla alakalı ama ücretlileri karşılayacak durum yoktu ücretsiz olanları da ya benim karşıma çıkmadı ya tarihler uyuşmadı ya da çok uzaktı.Ben de düşünce yapıma uygun doktorları,ebeleri instagram üzerinden takip ettim.Bu şekilde vajinal doğuma karşı en ufak bir korkum kalmadı.Bebeğimin pozisyonu yüzünden sezaryen görünüyor sonumuz doktorum azıcık cesaret etse makat gelişli doğum yapacak kadar hazırladım kendimi ama doktor müsade etmiyor.