Minikmucizelere evet çok az kaldı, bu benim ikinci bebeğim ilk çocuğum sezaryen doğum yaptım o yüzden buda sezaryen olacak günümüzü aldık çok şükür 10 Kasım’da dogum🥰..çok teşekkür ederim amin inşallah.. sizde hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah😊