Beyzanury1234 kelebekucusu 😅😅gelecek elbet az dayan bende arkandan geleceğim 31 haftayı bitirmek üzereyim 🥰
Elifcee25 Merve1414 yalancı sancıyı nasil anliyosunuz? Bende 32+1 haftalgm 60 ckms bitane ama yalancimi dogm sancisimi blmiyorum
svgkrtozdmr Elifcee25 en az 2 3 kere 40 in uzerine cikmadigi surece yalanci sanci sayiliyor kuzum, bugun bende Nstye girdim 4 kez 80 seviyesinde cikti sancilarin baslamis dedi mesela
Merve1414 Elifcee25 ara ara gelir dinlendiği de uzandiginda duşa girdiğinde geçer bele vurur adet olacakmış gibi ağrın olur. Daha şiddetli ve kısa süreli gelmeye başlamışsa gerçektir gerçek sancı giderek sıklaşır 1 saatten yarım saate ve dakikaya düşer
Elifcee25 svgkrtozdmr Bendede şöyle bir tuhaflik var. Gündz sanci falan yok kasılmam oluyo ara ara. Ama aksam 7den sonra bi basliyo sanki doğurcam ama uyuyana kadar devam ediyo sık sık yatip dinlenince sabah gecmis oluyo.
Elifcee25 Merve1414 Benimki yalancı sancı o zman sık sık gelmiyo ama genelde Nst ye girince geliyoki dokdor yatirsin. Oğlumda 34+3 de doğmustu cok üzülüym yine yoğun bakim kapilarinda bekliycem diye 😔 cok zordu.
Merve1414 Elifcee25 yoğun bkim süreci zor oluyor inşallah yine öyle olmaz sağlıkla kucağınıza alırsınız evinize dönersiniz
hunilimom kelebekucusu benim ilk doğumum öyle.oldu 41. Haftaya kadar ne sancı ne açıklık bişe yoktu bir gece sancıyla uyandım suyum geldi 2 saatte başladı herşey
Yusufmirayyy merhaba bende birşey sorabilir miyim bende Nst ye bağlandım bugün sürekli 38-40 çıktı ağrım var sertleşme oluyor ama doktor çok iyi dedi yolladı sizce başka doktora gitmeli miyim bebek doğum pozisyonunda başaşağı