Sancın yok bunlar yalancı sancılar. Bnm 20. Haftada bile böyle çikiyor du çok kasılmalarım olurdu yalancı sancı derlerdi. 30. Haftada bi kere 50 çikti. Yine yalancı sancı dediler. Sadece bi kere 50 ye yükseldiği için. 40 üstü sancı oluyo ama düzenli olması lazım, bnm 35.haftdan sonra 60 70 leri görmeye başladım iki eski sezeryanım olduğu halde serum verip yolluyolardı. Nerdeyse evde doğurcktım kasılmalarım artik 5 10 dk arası 90 a kadar yükselmeye başlamiş tı. 37+4 te aldılar şükür. Şuan 12 günlk olduk 🥰 darısı başınıza