Rum123 valla ultrasonla bakıldı, böbrekte büyüme yok. Taş yok. İdrarda kum belirtisi de yok dedi doktor bende daha idrara gelmemiştir felan dedim de hayır olsa gözükür dedi. İdrar yolları enfeksiyonu çıktı bu sefer de. Yani ilk kez idrar yolları bana bu kadar ağrı yapıyor böbreklerde. Belki de hamilelikten daha hassas hissettiriyor böbrekler. O yüzden normal hayatta idrar yolları enfeksiyonu belki hafif geçiyor ise hamilelikte bi tık daha ağır demek ki